اگر منطقی باشیم،زندگی بسیار راحت تر خواهد بود

اگر منطقی باشیم،زندگی بسیار راحت تر خواهد بود
سلسله مباحثی پیرامون شنوایی و شنوتیی شناسی (45)
افرادی که به نوعی به شما خدمات می دهند را به ناحق سرزنش کنید.شکایت از منشی مرکز شنوایی شناسی که شما یه آن مراجعه کرده اید، درباره طول مدتی که مجبور هستید برای تنظیم سمعک دیجیتال خود منتظر بمانید ،ممکن است باعث شود احساس بهتری داشته باشید، ولی به تغییر سیستم کمک نخواهد کرد .ممکن است در محلی که شما زندگی می کنید دو هزارفرد سمعکی وجود داشته باشد
وتنها تعداد محدودی شنوایی شناس در شهرشما کارکنند. شنوایی شناس نمی تواند برای تغییر این وضعیت کاری کند به مسیًولینی که در سطح مدیریتی، مدیر اجرایی بیمارستان ،و یا به ریًیس بهزیستی مراجعه کنید .
اصلا سازمان هایی مثل انجمن های شنوایی شناسی یا گفتار درمانی و یا انجمن
حمایت از حقوق معلولین و یا انجمن خانواده کم شنوایان برای این جور شکایات بوجود آمده اند از آنها بخواهید رسیدگی کنند .

منبع : کتاب چگونه کم شنوایی خود را مدیریت کنیم
ترجمه و تدوین دکتر خسرو گورابی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران
مهرناز محبی ادیولوژیست
به همت : امید نیک اندیش ادیولوژیست/ معصومه حق وردی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =